Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

MULUT CABUL,HANTU N SERAM...

Isk..bab cite hantu ni memang buat aku lemah sikit,tapi nak jugak aku cite kat korang ni pasal
malam tadi lepas aku,shacz,kodeng and sis cite pasal alam mistik2 ni.Nak jadik cite lak si mulut cabul shacz ni cakap 'antu datang carik kau muraiiii...''aku wat x tau jer apa nak takut arah aku balik lampu jalan memang terang benderang,lampu umah lagi,keta lalu-lalang lagi.Time 12.15 aku siap2 kemas kedai halau 2-3 org yang dah anggap kedai aku ni penempatan sementara diaorang,aku pun start motor la nak balik,time ni dah rasa lain macam sikit..sebab hari nak hujan 'arghh..sudah apa lak ni'moto aku susah lak nak start.Lepas try2,boleh gak motor start aku pun gerak time tengah separuh jalan moto aku dah rase berat...perghhhh..bahagian belakang sit aku dah rasa membuai macam ada orang duduk lak..aku wat donno lagi sebab memang aku pegang cakap si kodeng..'JANGAN PANDANG BELAKANG''usah kata pandang belakang,pandang depan pun aku dah tak sanggup time ni,makin nak sampai umah,makin lak berat moto ni..time ni la tak ader satu kete n moto pun lalu.Dengan hati yang berat bercampur cuak,gelabah,takut aku change gear pegi gear 2,aku perah moto tu..bahagian belakang motor dah berbunyi 'plap..plap..macam ader benda mengibas kat belakang,aku perah moto laju2 last2 sampai gak depan pintu gate umah aku,x cakap banyak aku bkk pintu gate n nterus cakap dalam hati 'jangan la kau ikut aku sampai dlam umah,aku tak kacau kau'.Masa ni terus aku teringat pesan orang tua2 kalau balik malam2 sampai depan umah ludah 3 kali sebelum masuk,nak ludah camner,darah pun dah kering time ni pusat lesi aku!!.Aku tinggal kan jer moto tu kat luar,terus masuk dalam bukak lampu depan,kot2 ader lak minah tu duduk bersidai atas motor tu lih gak nampak.Time ni orang umah aku pun sedar sebab dengar bunyi bising aku balik and lampu terang.Aku lak terus control cuak sebab x nak ler dia pun cuak tgk aku tengah gelabah abis ni..'bang..napa moto letak luar tu?nak sedekah kat orang ke?',bini aku tanye.'tak ader apa lah...abang sajer jer..ni nak abk ler ni..awk tunggu jap sini tengok saya tolak moto tu''(ayat cover line).Masa aku tgh tolak moto tu masuk dalam,masih gak terasa berat moto tu,kali ni macam kena tarik lak..perrghhh..x balik lagi ke ni..adesss...tolong ler balik dah sampai umah dah ni..aku cakap dalam hati,tiba2 orang umah aku cakap 'Eh bang!!...awak tolak motor ni dari tempat keje ke?',sudah...apa lagi ni...'asal lak awak tanyer macam tu?'..terus orang umah aku tunjuk ''tu...tayar moto belakang awak bocor,sampai terkeluar tiubnyer''..perghhhhhh...patut ler berat,hawau,tayar moto aku bocor rupernyer,cis terus aku teringat kat shacz,sis n kodeng,hawau korang mulut cabul ha..x per siap kau!!


morale of the story :Kalau rase time bawak moto berat kat belakang,tapi x ader org,jangan pandang belakang!!tapi pandang tayar motor kau,bodos,tayar kau bocor!!

0 comments:

Post a Comment